ничего не найдено
5.5. Що робити в разі помилки?

Я оплатив послугу, але на терміналі з'явилося повідомлення про те, що чек не може бути надрукований? Як мені отримати чек? 

Таке повідомлення з'являється в разі відсутності паперу в терміналі. Ви можете отримати електронний варіант чека, натиснувши на кнопку "Отримати чек" на екрані завершення операції і сфотографувати його. Ми також можемо відправити дублікат квитанції на електронну пошту / Telegram / Viber.


Я втратив чек? Що буде з моїм платежем? 

Навіть якщо чек загублений, Ви можете бути впевнені, що платіж прийнятий і буде проведено. У Вас також є можливість отримати дублікат чека на електронну пошту / Telegram / Viber. Для цього необхідно звернутися за телефоном гарячої лінії 0800300102.


Я вніс більше грошей, ніж потрібно для платежу? Що мені робити? 

Після здійснення платежу у Вас є можливість направити залишок внесених коштів на поповнення мобільного телефону. Для цього на екрані завершення натисніть на кнопку "Оплатити мобільний".


Я поповнив рахунок на суму, меншу за мінімальну. Термінал видав помилку. Що робити?

У разі якщо ви внесли суму, меншу за мінімальну, вам необхідно звернутися в службу підтримки по телефону 0800300102 (зазначений у головному вікні терміналу) і ми зарахуємо внесену суму за вказаними реквізитами.


Чому термінал відмовляється приймати деякі купюри? 

Термінал не приймає купюри, якщо визначив їх як старі або фальшиві.


Що означає повідомлення в чеку "Платіж доданий в чергу"

 Це означає, що платіж прийнятий і буде проведено протягом банківського дня. У Вас також є можливість скасувати його і відправити іншим реквізитами (якщо на момент скасування платіж ще не проведено), звернувшись до служби підтримки по телефону 0800300102 (вказано в чеку і на головному екрані терміналу).


Я перерахував гроші на свій рахунок / своєму оператору, але банк / оператор не бачить платежу 

У більшості випадків гроші зараховуються миттєво. Залежно від внутрішніх положень роботи банку-одержувача коштів, в окремих випадках термін зарахування може скласти від 30 хвилин до 3 банківських днів. Також рекомендуємо перевірити правильність введених реквізитів в чеку.


Я вніс гроші, але термінал не провела операцію. Як мені повернути свої гроші? 

Вам необхідно звернутися в службу підтримки 0800300102 (вказано в чеку і на головному екрані терміналу) і повідомити про помилку, після чого сума буде зарахована за вказаними Вами реквізитами.


Я вніс гроші в термінал, але в момент платежу купюра не відобразяться / термінал вимкнувся / щось пішло не так 

Вам необхідно звернутися в службу підтримки 0800300102 (зазначений у головному вікні терміналу) і повідомити про не коректною роботі терміналу або написати нам за адресою info @ ibox.ua.


Коли поповнював мобільний / карту / рахунок помилився в номері. Чи можна це якось виправити? 

Вам необхідно зателефонувати в службу підтримки 0800300102 (вказано в чеку і на головному екрані терміналу) і повідомити про помилково введеному номері, і якщо платіж ще не відправлений, сума буде зарахована на інші реквізити.


Термінал видав помилку "Помилка! Платіж з порушенням допустимої суми платежу". Що це означає? 

Це означає, що перевищені обмеження на здійснення операцій по одному номеру карти. Нагадуємо, що сума одного переказу на карту може бути до 14 999 грн. в день. В місяць можна зробити до 100 поповнень на суму не більше 150 000 грн. по одній карті.


Що робити якщо рахунок отримувача не знайдений (для оплати податків, дитячих садків, комунальних послуг)? 

Ви можете скористатися кнопкою "Вільний платіж" і ввести всі необхідні дані самостійно. Система автоматично запам'ятає введені реквізити і при наступній оплаті послуги вже не буде необхідності повторно вводити всі дані.