ничего не найдено
6.5. Що робити, якщо виникла помилка при сплаті
  • Переконайтеся, що ваша банківська карта активна для оплати послуг в інтернеті. Для цього зателефонуйте до служби підтримки вашого банку. Оператор у телефонному режимі за кілька хвилин активує карту.
  • Переконайтеся, що у вас достатньо коштів на картці для здійснення оплати.
  • Переконайтеся, що ліміт вашої картки дозволяє сплатити необхідну суму. Щоб підвищити ліміт на картці, зверніться до служби підтримки вашого банку. Оператор у телефонному режимі збільшить ліміт.
  • Звернутися до нашої служби підтримки  у чаті на сайті, або написати листа на operator@ibox.ua, також за телефоном 0800 300 102 або через Facebook /Mesenger: «fb.com/ibox.ua»


Детальніше, відповідно до помилок при сплаті на сайті:

1. Виникла помилка. Будь ласка, зверніться до служби підтримки в чаті, ми обов'язково допоможемо!

На шляху сплати виникли тимчасові технологічні перешкоди. Не хвилюйтесь. Ми зробимо все можливе, щоб відновити сплату та завершити платіж. Зверніться будь-ласка до нашої служби підтримки - у чаті на сайті, або зателефонуйте 0800 300 102 або через Facebook: fb.com/ibox.ua
Зверніть увагу, що грошові перекази на деяких картках можуть бути обмежені банком, що її видав.


2. Ми ще обробляємо ваш платіж. Будь ласка, зверніться до служби підтримки в чаті, щоб успішно завершити платіж.

На шляху сплати виникли тимчасові технологічні перешкоди. Не хвилюйтесь. Ми зробимо все можливе, щоб відновити сплату та завершити платіж. Зверніться будь-ласка до нашої служби підтримки - у чаті на сайті, або зателефонуйте 0800 300 102 або через Facebook /Mesenger: «fb.com/ibox.ua»


3. Будь ласка, зверніться до служби підтримки в чаті, щоб успішно завершити платіж. Ми не змогли його провести, але обов'язково допоможемо!

На шляху сплати виникли тимчасові технологічні перешкоди. Не хвилюйтесь. Ми зробимо все можливе, щоб відновити сплату та завершити платіж. Зверніться будь-ласка до нашої служби підтримки - у чаті на сайті, або зателефонуйте 0800 300 102 або через Facebook /Mesenger: «fb.com/ibox.ua»


4. Будь ласка, спробуйте знов. Ви не пройшли перевірку 3D Secure.

3DSecure – технологія захисту платежів, за яку вібповідає ваш банк, що видав картку. Якщо при підтвердженні платежу все було введено вірно, зверніться будь-ласка до нашої служби підтримки.


5. Будь ласка, зверніться до вашого банку. Ми не зможемо провести ваш платіж, тому що спроби сплати вичерпані.

Вам потрібно звернутися до банку, в якому ви отримали карту.


6. Будь ласка, зменшіть суму платежа або поповніть картку в будь-якому терміналі IBox. Зараз на вашому рахунку недостатньо коштів.

Якщо вам не вистачає коштів на рахунку, його можна поповнити готівкою у будь-якому нашому терміналі (вставить ссылку на карту терминалов). Якщо ви впевнені щодо кількості коштів, можливо це дії шахраїв. Терміново зверніться до вашого банку.


7. Будь ласка, зверніться до вашого банку. Наразі ми не можемо провести ваш платіж.

Банк, який видав карту може надати більше інформації стосовно роботи вашої карти.


8. Будь ласка, зверніться до вашого банку. Цей платіж перевищує ліміти вашої карти.

Банк, який видав картку збільшити або зменшити лімити вашої картки


9. Будь ласка, повторіть перевірку через 2 хвилини. Ми обробляємо ваш платіж.

Якщо статус не змінився через 2 хвилини, зверніться до нашої служби підтримки - у чаті на сайті, або написати листа на operator@ibox.ua, також за телефоном 0800 300 102 або через Facebook /Mesenger: «fb.com/ibox.ua»


10. Будь ласка, перевірте e-mail через 2 хвилини. Відправлення чека обробляється.

Якщо статус не змінився через 2 хвилини, зверніться до нашої служби підтримки - у чаті на сайті, або написати листа на operator@ibox.ua, також за телефоном 0800 300 102 або через Facebook /Mesenger: «fb.com/ibox.ua»


11. Будь ласка, спробуйте іншу карту. Картка не підтримує перевірку 3ds. 

3ds secure -  це сучасна технологія захисту грошових переказів з платіжних карток. Щоб підключити цю технологію, зверніться будь-ласка до банку, що видав вам картку.