5.5. Що робити в разі помилки?
Список питань та відповідей
Я оплатив послугу, але на терміналі з'явилося повідомлення про те, що чек не може бути надрукований? Як мені отримати чек?
Таке повідомлення з'являється в разі відсутності паперу в терміналі. Ви можете отримати електронний варіант чека, натиснувши на кнопку "Отримати чек" на екрані завершення операції і сфотографувати його, також можете відправити дублікат квитанції на електронну пошту / SMS / Viber.
Я втратив чек? Що буде з моїм платежем?
Навіть якщо чек загублений, Ви можете бути впевнені, що платіж прийнятий і буде проведений. У Вас також є можливість отримати дублікат чека на електронну пошту /SMS, для цього необхідно звернутися за телефоном гарячої лінії 0800300102 або ж у чат підтримки на сайті / Telegram / Viber.
Я вніс більше грошей, ніж потрібно для платежу? Що мені робити?
Після здійснення платежу у Вас є можливість направити залишок внесених коштів на поповнення мобільного телефону / карти / благодійного фонду. Для цього на екрані завершення натисніть на відповідну кнопку.
Я поповнив рахунок на суму, меншу за мінімальну. Термінал видав помилку. Що робити?
У разі, якщо ви внесли суму, меншу за мінімальну, вам необхідно звернутися в службу підтримки за номером 0800300102 (зазначений на головному вікні терміналу) або ж у чат підтримки на сайті / Telegram / Viber і ми повернемо внесену суму за іншими реквізитами.
Чому термінал відмовляється приймати деякі купюри?
Термінал не приймає купюри, якщо визначив їх як старі або фальшиві.
Що означає повідомлення в чеку "Платіж доданий в чергу"
Це означає, що платіж прийнятий і буде проведений протягом банківського дня. Якщо Ви не отримали кошти до наступного банківського дня, Ви можете перевірити статус операції і, якщо на момент звернення платіж ще не проведено, скасувати його і відправити на інші реквізити, звернувшись до служби підтримки за номером 0800300102 (вказаний в чеку і на головному екрані терміналу) або у чат підтримки на сайті / Telegram / Viber.
Я перерахував гроші на свій рахунок / своєму оператору, але банк / оператор не бачить платежу
У більшості випадків гроші зараховуються миттєво. Залежно від внутрішніх положень роботи банку-одержувача коштів, в окремих випадках термін зарахування може становити від 30 хвилин до 3 банківських днів. Також рекомендуємо перевірити правильність введених реквізитів в чеку.
Я вніс гроші в термінал, але в момент платежу купюра не відобразяться / термінал вимкнувся / щось пішло не так
Вам необхідно звернутися в службу підтримки 0800300102 (номер зазначений у головному вікні терміналу) і повідомити про некоректну роботу терміналу або у чат підтримки на сайті / Telegram / Viber.
Коли поповнював мобільний / карту / рахунок помилився в номері. Чи можна це якось виправити?
Вам необхідно зателефонувати в службу підтримки 0800300102 (вказано в чеку і на головному екрані терміналу) або у чат підтримки на сайті / Telegram / Viber і повідомити про помилково введений номер, якщо платіж ще не відправлений, сума буде зарахована на інші реквізити. У випадку, якщо платіж вже відправлений, повернення може бути здійснено тільки компанією-отримувачем коштів.
Яку максимальну суму я можу внести при поповненні своєї карти?
Якщо Ви поповнюєте карту monobank і авторизуєтесь / зчитуєте карту через NFC-рідер, максимальна сума становить 50 000 грн. При введені даних без авторизації максимальна сума становить 5 000 грн.
Якщо Ви поповнюєте карту А-Банку і авторизуєтесь / зчитуєте карту через NFC-рідер, максимальна сума становить 29 999 грн. При введені даних без авторизації максимальна сума становить 5 000 грн.
Максимальна сума на поповнення інших карт становить 5 000 грн.
Якщо Ви поповнюєте карту А-Банку і авторизуєтесь / зчитуєте карту через NFC-рідер, максимальна сума становить 29 999 грн. При введені даних без авторизації максимальна сума становить 5 000 грн.
Максимальна сума на поповнення інших карт становить 5 000 грн.
Що робити, якщо я не встиг завершити платіж, оскільки вимкнулось світло/термінал від'єднався від мережі?
Кошти будуть зараховані за вказаними Вами реквізитами протягом доби. Якщо ж протягом вказаного часу платіж не надійде, зверніться до служби підтримки за номером 0800300102 (вказаний на головному екрані терміналу) або у чат підтримки на сайті / Telegram / Viber.