5.1. Послуги на терміналах

Список питань та відповідей

1. Які види платежів можна здійснити у вашому терміналі?

Ми надаємо можливість оплачувати більш ніж 600 послуг в 11 категоріях:
  • Мобільний зв'язок і роумінг
  • Інтернет, ТВ і Телефонія
  • Банки, кредити і страхування
  • Комунальні платежі
  • Ігри та соціальні мережі
  • Квитки та подорожі
  • Податки та е-гроші
  • Знижки, ставки, лотереї
  • Дистрибуція і маркетинг
  • Таксі
  • Хостинг та інші послуги
Щоб дізнатися стосовно сплати конкретної послуги. зверніться будь-ласка до нашої служби підтримки, у чаті на сайті, або напишіть листа на operator@ibox.ua, також за телефоном 0800 300 102 або через Facebook: fb.com/ibox.ua,  і ми допоможемо або знайти, або спробуємо якнайшвидше підключити цю послугу на сайті IBox.

2. Як знайти потрібну мені послугу?

Для того, щоб знайти необхідну послугу, ви можете скористатися наступними способами:
  1. ввести її назву в рядку пошуку у верхній частині екрану терміналу;
  2. знайти її у відповідній категорії. Наприклад, для пошуку оператора Київстар необхідно вибрати категорію "" Мобільний зв'язок і роумінг "";
  3. натиснути на універсальну кнопку "" Оплата мобільного "";
  4. натиснути на кнопку провайдера серед ТОП 12 провайдерів на головному екрані АСО. "

3. Я не можу знайти послугу в терміналі?

Ви можете ввести назву послуги в рядку пошуку у верхній частині екрану терміналу. 
Якщо необхідна послуга не знайдена - ви можете проінформувати нас про це, натиснувши на кнопку "Запропонувати провайдера". Ми обов'язково розглянемо Вашу пропозицію!

4. Чи можу я сплатити послугу не в тому регіоні, де вона надається?

Оплата доступна тільки в терміналах того регіону, де ця послуга надається.